11/11; fryser!

Vi var ute i skogen och tränade sök. Vi grillade - det låter som rena idyllen, men... Det ösregnade. Jag får inte upp värmen igen... Blev deppad för att inte räknas längre - Kenzo är inte min hund längre. Jag är ett bihang. Jag tränade Hiho lite efter fikat - alla andra tränade innan... egentligen ville alla åka hem (jag med)... Alla gratulerade Anders till certet - jag finns inte. Att det faktiskt var jag som slet upp honom i elitklass, tänker inte så många på... Och det gör oftast inget - men idag känns det jobbigt. Idag är det mycket som känns jobbigt... Inget och Allt...

Igår var jag och barnen hos Helen, sedan var vi på stan fiaxade lite inför resan... Sedan cyklade jag en runda med Kenzo. Anne och Olof kom på kvällen. Mensen kom - igen, andra gången på typ två veckor... Jävla minipiller. Vill äta ppiller som jag alltid gjort, men får inte för att jag har migrän och för att pappa fick en stroke... Jävla kropp...

Deppdag... Hoppas att ni har en bättre dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback