12/11; två veckor...

Om två veckor är vi förhoppningsvis i Göteborg vid det här klockslaget för att ta flyget till Thailand på kvällen!

Idag har jag cyklat med kenzo - knät mår bra av det. Sedan trände jag lydnad med honom. Blir så frustrerad när han inte kan sånt som jag tycker att han borde kunna... Mitt tålamod...?!  Det var ju ganska länge sedan vi körde lydnadslydnaden på riktigt... men ändå!

Hade en pestig förmiddag med pissigt humör. Tyckte allt kändes jobbigt och stort. Ville äta farsdagsmiddag med mamma - men vi åkte till Moheda och tog pappa med oss. Det blev en trevlig eftermiddag med god mat och tårta. Kusinerna lekte och hade kur kul som helst.

En tredje tand, en i överkäken, har tittat upp på Linus idag.

Jobbiga humör.
Jobbiga tankar.
Jobbiga känslor.
Jobbiga onda kropp.
Jobbiga liv...
Nu i kväll känner jag mig dock piggare - inte så ont i halsen längre, och inte i huvet, jag kan andas utan trycket över bröstet, jag känner igen kramp i käken eller i magen, livet känns lättare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback