16/11; sån är jag...

Jag gjorde ett personlighetstest, gör det du oxå:
http://www.zapera.com/survey/demo/personality/
Jag svarade snabbt på frågorna, jag är ju lite otålig och därför kanske det går lite väl snabbt ibland = jag har inte överlagt alla svaren, men så här blev resultatet:

SÅDAN ÄR DU:

Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.

Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.



Hmmm.... ja jag är väl en intresserad person, pratar mycket och gärna, ibland lite väl mycket?!
Jag vill ju har ordning och reda i livet - håller koll, missar inte saker och komer i tid - ofta för tidigt...
Och ja, som sagt jag fattar ofta snabba beslut - som i testet ovan... och säkert är jag dominant ibland.
Jag är nog en vanemänniska, men provar gärna nytt.
Ärlig.
Ja... det stämmer nog rätt väl i alla fall!


Igår var jag på Förstahjälpenkurs - det borde man nog göra oftare... Förhoppningsvis komemr man inte behöva det - men om man gör det så vet man hur man ska göra.

Idag har jag tagit en promenad med hundarna och grannen, tittat på "Bonde söker fru" - ett mer pinsamt program i mellanåt får man ju leta efter...  Och så har jag tränat Kenzo - nu funkar konen riktigt bra! Nu ska jag nog ta mig en dusch när lilleman sover och innan det är dags att hämta Klara!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi, om du också pratar mycket så kan jag lova att det inte kommer att bli tyst när vi träffas...jag brukar ofta i efterhand fundera över om jag inte har pratat lite väl mycket *s* ...fast jag antar att det är bättre än att vara så tyst som den ena tjejen i "Bonde söker fru" var igår...Håller med om att programmet är ganska pinsamt ibland...och inte spännande som Annie tycker *ler*. Hon borde nog inte se sådana program egentligen.., men eftersom vi bor som vi gör för tillfället så är det svårt att undvika...
Ska göra det där personlighetstestet lite senare...kommer säkerligen att få ett liknande resultat...nu vill Annie att vi ska äta kvällsmat.
Ha det bra!
*kram*

2006-11-16 @ 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback