17/11; hihos nioårsdag

Vår Hiho fyller 9 år idag! Han som har lärt oss så mycket! Han som har fått oss att skratta och gråta. han som fortfarande ser ut som Tjuren Färdinand när han får tag i en boll eller trasa. han som är lika pigg som han alltid har varit. Han som har tränat och tävlat rapport, sök, spår, lydnad, agility, vattenräddning... Han som har varit duktig i agility - tävlade klass III, hopp, kom 2:a i USM och klubbmästare i Halmstad. Han är en häftig hund! Grattis på födelsedagen!

Knäläkaren ringde igår och jag kommer få en magnetröntgentid och troligtvis kommer de få öppna knät igen... Tar det aldrig slut? Skadan hade varit väldigt ovanlig och jag hade en väldigt outvecklad menisk med en spricka i. Helst vill man inte ta bort mer eftersom man kan få problem senare utan menisk - men så här kan jag ju inte ha det... Min kropp nu är väldigt sliten - har ont både här och där, och jag vet inte i vilken ände jag ska börja... Kanske är det bästa att åka till Thailand - samla lite krafter, läka och förhoppningsvis komma tillbaka och vara frisk annars kanske med lite mer ork att ta tag i saker... Det är svårt att ta tag i saker när man vet att mans ka åka om någon vecka...

Snart kommer farmor och farfar och kusinerna - det ska bli lite lövräffsning och lek. Men först ska jag nog ta och röja lite...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback