22/11

Vi har haft besök av Linda med barn - alltid lika trevligt!
Sen har jag tränat kenzo. Det gick bra. Vädret är rättså bra idag.
Och på posten kom ett packet till Klara. Älskade Hanna - du vet vad man behöver när man reser - vilken bra id'e. Hon hade skickat en engångskamera som Klara kan ta egna bilder med. Gissa om Klara blev glad!?
Och så hade jag fått brev från försäkringsbolaget angående knät och moderkakan. Har inte fått några besked ännu - men knät får jag säkert en summa för, men kanske inte för moderkakan eftersom det räknas som förlossningskomplikation... Precis som om man inte led av det? Men jag har å andra sidan inte fått något för axlar eller höfter heller eftersom det är medfött... Precis som om man kan hjälpa det? Då kan jag ju mer skylla mig själv att jag trillade av en häst och fick diskbråck eller satte mig på huk och fick en meniskskada, eller gick och välte i skogen och bröt foten eller bröt handen på halkbanan eller...
Och så fick Linus en tid på barn redan den 4/12 - men då är vi ju förhoppningsvis i Thailand! Så nu väntar jag på att de ska ringa så att vi får en ny tid...
Och Anders - jag han fick reklam!
Ikväll är det Rödakorskurs igen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback