24/11

Två dagar till vi åker till thailand! Jag vågar inte tro att vi kommer iväg - men jag Hoppas! Mycket tyder på att vi ska kunna åka - ja egentligen ingenting som tyder på motsatsen, men... Ingen direkt resfeber, mer än att jag är rädd för att vi ska bli sjuka eller något ska hända så att vi inte kommer iväg... Och tänk om vi har missat något viktigt: typ visum eller nåt...

Igår satt jag och glodde på TV:
Lyxfällan: köp aldrig på avbetalning. Särskilt inte elprylar (och kläder).
Söderlund & Bie: välj dina konflikter
Efterlyst: varför är så gott som alla efterlysta män och större delen med utländs härkomst?

Idag har vi kört mormor till hörcentralen, handlat, hälsat på Carolina och lille Måns. Han var mindre än vad mina barn någon sin har varit utanför magen, trots att han är tre veckor gammal. Nu vägde han ca 3500g, och Klara vägde 3760g när hon föddes och Linus 4120g. Sen har jag gjort pannkakor, tränat keno och badat. Nu har barnen lagt sig och vi ska snart sätta oss framför TV:n och Idol. Och ikväll måste ju Johan åka ut! Han borde gjort det för länge sen, enligt mig.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anne

ååå snart åker vi. Jag har packat ner babybjörn... Alltså bärselen :)

Vi syns på Söndag.
Kram a

2006-11-24 @ 20:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback