3/11; grattis!

Nu äntligen har Carolina och Jesper fått en son! En Måns! Stort grattis!
http://ltkronoberg.webbisar.nu/extra/baby/?module_instance=1&search_string=&action=baby_show&id=7947

Vi har varit i stan - Anders har avrit ledig hela dagen - jag tänade och de andra handlade mat och sedan fixade vi lite till, åt på nya Max, och åkte hem, tränade Kenzo, städade och fixade lite. Snart kommer nog Humpe och Malin - det blir inte Ekö i helgen, men vi får i alla fall träffas!

Jag läste i SMålandsposten att Vinterkräkisen är här nu... Nu kommer jag vara tokorolig för att vi ska få den lagom till vår resa... men det är ju inget att oroa sig för... egentligen...

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Grattis till Jesper och Carolina från oss också ("min" Anders har spelat handboll med Jesper i HK Hallen)!
Hoppas verkligen ni slipper bli sjuka så att ni kan njuta ordentligt på semestern! *KRAM*

2006-11-03 @ 19:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback