9/11; träning...

Alldeles strax åker jag och lämnar klara på dagis, sedan blir det knäträning, tehandling, lunch och sen är det väl hämtdags igen, mellanmål och sen Klaragympa, mat, läggning, TVkik...

Tack för kommentarerna ; Anne och Pauline! Pauline - det är nog dags att vi träffas snart!? Man har alla olika öden, och alla har rätt till sitt öde - sina sorger (din sorg är ju inte som min - men det är en sorg ändå...)... sitt liv... Anne - snart åker vi! Nu börjar frågorna rulla i huvudet... saker ska införskaffas, kollas, tänkas på... Och mössen har inte vågat visa sig mer... bara ssom spöken, jag ser dem överallt... på låtsas... Anders skummade, fällade och...

Igår installerade Anders om datorn - nu flimrar den som aldrig förr... och massa fönster frågar en massa saker hela tiden, inga favoriter kvar...

Nu måste jag hjälpa Klara med en blomma som trillade...

Kram till alla vänner - kända och okända!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Det skulle vara jättekul att träffas, om jag fortfarande varit föräldraledig hade jag satt mig i bilen på studs och även om jag föredrar kaffe så blir man ju faktiskt sugen på te när man läser din blogg ;-)
Nu måste jag istället ta mig samman och skriva en sammanfattning om den svenska penningpolitiken... tvätt, disk och dammsugning framstår helt plötsligt som jätteroliga saker som bara måste göras precis nu ;-) Självdiciplinen är inte på topp för tillfället...

*KRAM*
tycker förresten du är modig som vågar ge dig på mössen! Jag hoppas vi fick vår musranson förra vintern...tog nog 30-40 stycken då *blä!*

2006-11-09 @ 10:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback