dagisångest...

Pratade med föreståndaren för Klaras dagis igår - och det verkar hur svårt som helst att f en plats till Limpan till hösten. Jag frågade om jag skulel ställa mig in på ett dagis i Växjö istället - och dås varade hon att det är lika svårt där, typ 300 i kö... Hur ska man då göra? Ta med bebben till jobbet? Hoppas så innerligt att han får plats på samma dagis som Klara - inte för att jag tror att det är världens bästa dagis, men det är ju en trygghet för barnen att vara på samma dagis och slippa lämna och hämta på olika... Dessutom tror jag att det är rättså viktigt att de får lära känan barnen här ute, de som de ska gå med hela skolgången - "alla" andra känner ju varandra här... svårt att komma ensam som "nykomling" då...

Fast jag har lovat mig själv att inte fundera för mycket över detta, ännu...

Ville bara skriva av mig lite - försökte hitta info på nätet, men fann ingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback