ibland är jag en fanatiker...

Jag tror att man kan kalla mig lite av en fanatiker... när det gäller att leta... eller snarare kanske jag är en fruktansvärt dåliga letare - that's it?! Nu letar jag efter Klaras rosa vante... Vet inte när den försvann - förmodligen efter skogen i lördags... Blir så irriterad på den lilla vännen när hon slarvar bort saker, å andra sidan blir jag lika irriterad på mig själv... Men som min mamma hade sagt: "den kommer nog fram"... eller "var hade du den sist?" - hur skulle jag kunna veta det, då hade jag ju gått till den platsen och hämtat den...

Jag sitter och lyssnar på en skiva som Lina skickade till mig - en fin present, utvalda låtar för mig, till mig av en god vän!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback