skelar fortfarande...

Vår älskade lille kille skelar fortfarande och fick en remiss till ögonläkare... Försökte få reda på om det kan bero på att han är sne (jag har läst det) - men det ville inte läkaren svara på. Sjukgymnsaten ringde oxå, och han hade pratat med läkaren som tittade på Linus snea nacke på barnavdelningen och han ville titta igen... Så vi får en kallelse. Skönt att folk bryr sig, att de tänker - att jag kan lämna över...

Och så var jag på MVC.

Klara stannade hos Marianne. Vi hann både fika och äta lunch innan jag skulle åka. Det är så skönt att umgås med Marianne. En extra mamma, en extra mormor - en vän. Precis när vi skulle äta så sa Klara "mormor..." - Gumman lilla, hon tänker så mycket på mormor, saknar henne... Jag får ett tryck över bröstet och känner i hela mitt hjärta att mamma inte ville dö... hon ville vara hos oss... Varför?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback