Snodd lista:

 

Tio första:
Första bil:
pappas mazda/mormors gröna saab v4
Första kärlek: Eric - vi gifte oss, men jag ville skiljas när jag började lekis...
Första semester: skidsemster
Första jobb: sommmarjobb på Linneagården - ett korttidshem
Första piercing: fick hål i öronen som 4åring
Första konsert: vet ej - tror det var Uffe
Första fylla: och enda Riktiga - hos Björns mamma, somnade på hallgolvet...
Första "gången": gissa!

Första lägenhet: smedsvängen på Teleborg - en tvåa
Första husdjur: taxen Ida

Nio sista
Sista alkoholdrycken: rött vin i lördags
Sista bilfärd: från träningen idag
Sista filmen du såg: kommer inte ihåg - ser många början, men inte så många slut...
Sista ringda telefonsamtal: Anders
Sista bubbelbadet: igår med Klara
Sista spelade cd: Ulf Lundell
Sista gången du grät: igår
Sista måltiden: tre mackor och te till lunch

Sista spelade låten: Lyssnar på svenska favoriter på radio - just nu: roxette

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja...
Varit på tv? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Nje
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Busringt till nån? Ja
Stulit något: Nej


Sju saker du har på dig just nu
1.
tofflor
2. olle
3. t-shirt
4.
strumpor
5. Efwa Attlingsmycke
6. trosor
7. öronhänge


Sex saker du gjort idag

1. ätit frukost
2. gett barnen frukost
3. tränat
4. handlat

5. surfat
6. bloggat


Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning)
1.
mina tofflor
2. internet/dator
3. bilen
4. familjen
5. hundarna


Fyra personer du kan berätta allt för
1.
Anders
2.
3.
4.
Jag väljer att inte namnge fler här - jag har många otroliga vänner som jag berättar mycket för. Jag pratar mycket och gärna!

Tre val
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Gillar årstiderna!
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör
1. Leva
2. Ta tillvara på allt som jag har glädje av

En sak du ångrar
1. Ångrar faktiskt inte något speciellt, men i så fall att jag inte tar till vara på all tid...

FAVORIT?
Färg:
svart
Plats: Hemmet
Fordon: bil
Djur: hundar
Serie: Anna Phil, Grey
Skor: gillar inte skor - jag har så ont i fötterna - men i så fall sandalerna elelr curlingkängorna!

BRUKAR DU?
Titta på dig själv i spegeln:
ja
Gnälla: ´ja
Skrika:
ibalnd
Sova: Ja - ofast bra, men periodvis dåligt
Drömma mardrömmar: ja ibland
Drömma sexdrömmar: sällan
Försöka vara annorlunda: tja, jag är väl annorlunda...
Klä dig i svart: Ja
Hata folk: det har jag svårt för
Lita på folk: Mer förr än nu...

NÄR?
Åt du senast:
ca 1 timme sen
Läste du en bok senast: igår
Var du på konsert senast: fem år sedan - Ulf Lundell
Köpte du något senast: mat idag
Sjöng du senast: idag
Klagade du senast: Idag

VEM?
Saknar du:
mamma
Rörde dig sist: Anders
Kysste dig sist: Anders
Gjorde dig riktigt glad senast: Limpan
Fick du sms från senast: Helen?


HAR DU?
För många vänner:
Ja...
Färgat håret: I stort sett alltid
Brutit några ben: massor
Några piercings: öronen
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja - gaska ofta... alltför ofta...
Bra självförtroende: Stundtal - men ofta inte...
Kysst någon: Några stycken
Sagt "jag älskar dig" till någon idag: Ja
Blivit kär i någon på nätet: nej


ÄR DU?
Förstående:
ja
Osäker: ja
Intressant: beror på för vem och med vem
Hungrig: imellanåt
Smart: tja
Barnslig: ja
Pratglad: Ja
Blyg: nej - nästan aldrig
Glad: Nästan alltid
Ledsen: ofta
Arg: Ofta
Svår: nej inte speiellt
Lätt att förföra: nej
Bra på att ge komplimanger: kunde vara bättre...
Bra på att få komplimanger: nej

ANTINGEN ELLER?
Katt eller hund:
Hund, men gillar katter oxå!
Varmt eller kallt: kallt i sängen varmt i bastun
Vatten eller land: kombinationen!
Musik eller tystnad: musik
Leva eller dö: leva

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback