sur limpa

Limpan har nog aldrig varit så sur och sovit så dåligt som han gör just nu. Mellan en och två timmar varje natt är han vaken. Han är inte nöjd på dagen heller. Han som Alltid brukar vara så glad och sova så bra! Troligtvis har han ont i munnen och så magen som är så hård... Men jag vägrar att oroa mig för flygresan - det blir ju inte bättre för att jag är orolig nu... Men lite ångest har jag över att åka iväg, samtidigt som det ska bli så skönt! Lämna hundarna. Har vi med oss allt? Vad behöver man, egentligen?

Vi har skjutsat pappa till stan, handlat och ätit på MAX. Nu ligger barnen i sängarna.

Kram till alla!

Kommentarer
Postat av: sara nilsson

Önskar er en skön resa till Thailand! Har varit dålig på att läsa din blogg på ett tag, vi har precis flyttat. Hoppas ditt knä kan må lite bättre i värmen och att ni får vila upp er lite.
Många kramar Sara

2006-11-25 @ 21:17:17
Postat av: Anna M

Nu har ni nog redan åkt, men då får du läsa det här när du kommer hem - solbränd och utvilad. Önskar er en jättetrevlig semester!
KRam

Postat av: Anonym

Hej Sara!
Hoppas att ni trivs i ert hus! Vi hopaps fåe n skön semster, kropp och själ behöver det!

Hej Tårtmamman!
Kul att du har varit inne hos mig!

Kram Lisa

2006-11-26 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback