tvätt i maskinen!

GummaLiten satt och gav Linus gröt när jag kom ner - jag hade satt honom i stolen och ställt fram gröten - skulle bara springa upp och stänga ett fönster. Då hade hon tagit på honom haklapp och matade honom. Mycket kom utanför - men Oj vilken superdotter vi har!

När vi kom hem var tvättmaskinnissen här - han trollade snabbt fram en strumpa som fastnat. Sedan gick Limpan och jag en proimenad med hundarna - efter all blåst de sista veckorna så hade en gran vält och jag fick baxa över vagnen, till Linus stora glädje. Han tjöt av skratt och jag dröp av svett. Slängde mig i duschen och slängde i en maskin tvätt - säkert inte den sista idag!

Nu ska jag byta i Lillebrors säng. Fast först ska jag nog njuta av min balja te som jag har slagit upp, dagens första. Kanske lindrar det i halsen lite...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: tomas

Grattis till en fungerande tvättmaskin!! I morgon åker vi till Rom, ska bli skönt för jag är fortfarande trött efter helgen!!!
Ha det bra

2006-11-07 @ 11:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback