1 oktober och bikini!

Ja en skön dag efter en åskig kväll/natt. Jag kunde sitta i bikini en stund i eftermiddag. Klara och Anders var i simhallen och jag och Linus var hemma. Vi tog ett bad hemma istället - Limpan Älskar att bada!

Var och hälsade på mormor en stund på förmiddagen - hon tyckte nog att vi skulle åka och handla, men det blev inte så mycket tid för det idag tyckte jag. Pappa är nämligen på motortävlingar hela helgen och de har ju åkt och handlat de sista helgerna. Ja, sen kom hon hit en stund i eftermiddag och då fick hon passa Linus lite medan jag kammade hundarna.

På morgonen försökte vi ta lite "studiokort" på Limpan - lättare sagt än gjort - men jag får väl lägga ut lite bilder vad det lider...

I morgon är det sångstund, sen cellprovstagning och så tänkte jag försöka träna oxå innan Klara ska hämtas vid två.

Ha en fortsatt skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback