11/10; forsatt päckel...

Det började ju med allt bajs i helgen. och så var det  det därmed gardroben som jag tog tag i för några dagar sedan - hittade ett par stinkamnde Anders joggingskor som fick bo ute under trappan istället... Och så luktar det mer och mer illa efter dusch i badrummet - gjorde en avloppsrensning light igår kväll halvelva - det får väl bli en totalrensning en dag... Och så nu blev det inte rent diskmaskinen - så jag fick rensa bort både det ena och det andra där... Ringde såklart till Anders för att få hjälp med att få bort en del grejer (vilket han inte kunde per telefon) så jag fick ta fram manualen och lotsa mig fram... fattar inte riktigt varför jag inte gjorde det direkt?! Men jag var tvungen att ringa honom?! Nu är maskinen igång igen - så vi får se hur jag lyckades...

klara har haft en vän på besök - hennes mamma och bror var oxå här, så vi fikade och pratade medan de lekte.

I eftermiddag ska vi följa med mormor och handla gardiner. Sen kommer Anders hem framåt natten...

Klara är ute, Limpan sover - så jag ska passa på att gå ut lite oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback