19/10; dröm... mardröm... dröm...

Igår hann jag inte skriva - var på besök hos tokgravida Carolina, och sedan hämtade vi Hanna som sov här i natt! Och idag gick Hanna en runda med Linus när jag tränade. I natt drömde jag att mamma levde igen, och då sa jag att "det gör ju inte så mycket at hon dog, eftersom hon ändå kom tillbaka..." Hmmm... tänk om det var så, jag hoppas i alla fall att hon är här, på något sätt, vill inte vara utan henne, kan inte fatta hur jag ska klara det... Jag tror att det var första gången jag drömde om henne - Klara var med på lekplatsen, mamma var lite tröttare men jag sa till henne att det inte gjorde något, för hon var ju trots allt här igen...!

En mardröm - men ändå mn dröm! Det är nog min allra högsta dröm just nu. En omöjlig dröm... Vill att mamma ska finnas här, med oss, levande - livet var så mycket enklare innan den 30 juni i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback