3/10

Jaha... snart öppna förskolan med Linus - kan vara sönt att komma iväg en stund med honom. Just nu har han dissikerat en blomma... Han tog sovmorgon, så jag fick väcka honom när Klara skulle till dagis. Snabbt i med gröt och en ny blöja.  Mormor ringde just och sa att hon skulle iväg och så nämnde jag att vi kanske kunde åka och handla imorgon och det ville hon ju Gärna... jag sa att hon fick säga till om hon behövde något - men det är ju så svårt... Har ingen lust med att åka och handla med henne egentligen - inte själva grejen, mer att jag kanske skulle vilja gå en runda på stan och fixa lite annat oxå och det är jag inte så sugen på att han henne med på... Men, jag får nog göra det ändå... Jag frågade henne om hon frågat greta fler gånger om hon fick följa med henne, men det hade ju inte blivit av... Blörk - hoppas att jag kan bli lite gladare av att träffa lite barn och föräldrar, fika lite och mysa lite med Limpan! Nu måste jag packa på oss kläder - Ulrika och jag ska gå tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback