9 månader + en dag

Det blir vår lille Linus idag!

Och igår lekte Anders och jag hobbyrörmokare - men ingen direkt förbättring mot stinkandet...  HATAR det! Vad ska vi göra? Det kommer framför allt efter dusch.

Idag ska vi på sångstund - Klara får följa med för hon är ledig från dagis idag. Sedan kommer Malin med Ida och Ella. Och tro det eller ej, men ikväll kommer troligtvis elektrikern, igen!

Och så tycker jag att ni ska kolla in den här sidan:
http://www.aktivhund.se/TavlingarProv/Kvallistan/?menuindex=7&action=show&groupid=4&ord=14&res=5
Kolla efter Anders Johansson...!

Kram

Kommentarer
Postat av: Hanne

Yihoo! Grattis till cert för Kenzo och förstås för den mycket hedrande kvalplatsen till SM: Gud vad roligt!
Hoppas att erat stink försvinner å det snaraste, annars får ni väl komma hit och duscha *hahahaha* Mitt vatten är nu rent och fint och utan järna och mangan i hysteriska halter.

En kram till min favorit Anders!

2006-10-18 @ 06:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback