trött på att inte kunna...

Nu ska jag lära mig Allt - inte vara lat, låta Anders göra det... Skulle vattna blommorna ute - fick inte ihop vattenslangen, tror inte ens jag hittade alla delar... Suck. Tog vattenkannan. Trött på alla hemmalösningar - som bara han förstår sig på. Nu ska jag lära mig det! Och innan när jag skulle fixa diskmaskinen - det lyckades jag ju i och för sig med... Men så är det avloppet... Kan ju inte vänta med allt bara för han inte är hemma... Livet går vidare. Kan inte vara beroende av honom. Vill ju att han ska vara hemma - men nu när han inte är det så är det så jobbigt att inte kunna fixa allt själv...

Nu i eftermiddag blev det underbart väder - riktigt varmt och solen tittar fram! Så nu när jag inte kan allt själv - så får jag väl gå ut och sätta mig i solen  en stund, ska nog klippa hundarnas klor, jag kammade dem för en liten stund sedan och tränade uppletande, som inte alls gick så perfekt som man önskar... Nähä, inget blir som man tänkt sig förmodligen vaknar lilleman redan (telefonen ringde...) och då får det nog bli en tur med vagenn till lekplatsen istället... Klara följde med Annie dit för en liten stund sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback