typiskt...

Nora - Linas bebbe - har fått ögoninflammation så det blir ingen Halstadresa imorgon!

Och så är jag lite sur på AFF - där stöttar man okända personer i ur och skur, och så skriver man själv ett inlägg och Ingen som svarar. Visserligen var det varken ett deppinlägg elelr någon fråga - men några kramar hade jag nog allt behövt - skrev bland annat om vännen med dotterns med hjärtfel, kusinen som opererades, mitt knä, Linus nacke, saknaden efter mamma... Brukar inte direkt ta illa upp - men känner väl ändå att det är lite orättvist...

Tog mig en träningstur och shopingtur när Margareta och Nour kom - de hann precis hämta Klara på dagis! Så det var skönt att komma iväg lite själv!

Kram till er som behöver!

Kommentarer
Postat av: Freja76

tack för kommentar i min blogg...det är jag som är mamma till Loke som dog..jag skriver om honom i min blogg.
Vi bor i Värends Nöbbele, känner du till det?
Han ligger begravd på denna kyrkogården här, 200 meter från vårt hus bara. Så det känns skönt att ha honom så nära.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback