Vänta...

Tänk vad mycket av livets sekunder som går ut på att vänta...

Just nu väntar jag på att Margareta och Gunnar ska komma - de skulle komma efter löunch och det kan ju vara ganska många minuter... Själv intog jag ett par mackor som lunch idag, det vars anbbt avklarat och sedan var det efter lunch och väntdags. Väntar på att åka och träna... Klara ska hämtas 14, så jag hoppas att de kommer innan så att de kan hämta henne, hon såg fram emot det... Men i detta tempot vet jag inte om de kommer innnan...

Jag har sagt det innan och säkert vet ni det - men jag är en fruktansvärt effektiv person som har svårt för att komam för sent. Ibland försöker jag, men... jag får oftast vänta...

Igår satte vi oss och beställde kort - 160st. Så nu väntar jag på att få hem dem i lådan! Det är en sak att se dem på datorn och en sak att se dem i verkligheten! Titatde lite på den här sidan - det är dags att lägga in lite foton igen - börjar bli mycket text!

Imorgon är tanken att Teresia och jag ska ta barnen och åka till Halmstad och hälsa på Lina i deras Nya hus! Så spännande! Så jag väntar lite på det oxå!

Fast jag gillar ju inte att vänta, längta till en annan tid... vill leva här och Nu!

Carpe diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback