26/8; 13 år

Tretton år sedan jag för första gången kramade Anders... Tretton år sedan! Idag har vi varit tillsammans i tretton år! Underbara Anders som, alltid har funnits vid min sida! Jag skulle tro att det inte finns någon bättre! Ärligt talat är jag helt säker på det - det finns ingen bättre, åtminstone inte för mig. Jag kan inte förstå hur han har stått ut med mig - att jag har haft sån tur... Älskar honom!

Igår var vi på cykelfest. Det var trevligt. Vi träffade en massa sockenbor och dansade hela kvällen och halva natten! På dagen tränade jag keno - sök och uppletande. Det gick bra. Sen städade vi och lagade mat.

I fredags var jag på sjuornas välkomstfest.

Och idag har faktiskt jobbat lite. Hämtat barnen i Moheda och tränat lydnad med kotten.

Imorgon är det jobb igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: BLomst

GRATULERER med dagen, dere to! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback