29/8; ännu en dag

Idag har jag oxå hunnit med en massa - och mer ska jag hinna. Jag har jobbat. Testat labbar och labbat med nian - det var länge sedan jag hade en nia i kemi! Jag åt lunch med Carolina. Och hade möte på jobbet, innan jag åkte hem för att skynda vidare på dagiskväll. Barnen sprang lopp och fick medalj, gick tipsrunda och så fikade vi. Nu sitter barnen i badet och jag ska snart iväg och rida. Egentligen skulle jag hunnit träna lite med Kenzo också om det skulle varit optimalt - men det hinner jag inte... man får inse sina begränsningar... även om det är svårt! På söndag ska jag tävla i Osby - det är första gången på över ett år som jag kör en söktävling! Jag har ingen rätt att ha några större förväntningar - och även det kan vara svårt... Saker att jobba med...

Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: marianne

Hej!
Det verkar vara ett orimligt högt tempo just nu.
Va rädd om Dig!!! "Du vet väl om att Du är värdefull....."
Kram Majsan

2007-08-30 @ 16:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback