5/8; ojoj

Nu måste det bli bättring på skriveriet - annars kommer jag nog mista alla mina bloggläsare... Jag läste någonstans att det säkraste sättet att få läsare är att skriva regelbundet - och det har jag ju inte gjort i sommar... Men nu är vi nog hemma - ett tag, i alla fall till på torsdag, då vi åker till Stockholm och tittar på Mohammed, Nisse, Olle, Fritz eller vad den nya kusinen kommer heta... Och nästa måndag börjar jag ju jobba igen...

Igår kom vi hem från Idyllen, Ekö. Sköna dagar med besök av Anne och Olof, Eric och Sandra, samt en kräftskiva med grannarna. Och sen besökte vi Frida med familj på vägen hem - och fick en ridtur på köpet. Underbart!

Igår kom solen tillbaka, och idag var vi på badplatsen en stund. Vi tog båten och hundarna fick simma. När vi kom hem kom Eric och Sandra förbi - vi spelade boule, åt glass och varma mackor. Och så får vi gratulera Lina med familj som fått sin tredje
flicka.

Kram - och på återseende!

Ps imorgon åker jag till Ullared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback