15/3; Fridas och Elins födelsedag

Idag började dagen med att Klara hjälpte Linus med gröten, jag fixade tvätten och sen bar det av till dagis. Ulrika och jag tog småttingarna inklusive hundarna på en promenad, innan det var dags att titta igenom gårdagens dubbelavsnitt av Grey. Jag pysslade lite hemma och sen kom Carolina och tränade Molle. Strax efter kom Mia och tränade Doris och sedan fikade vi innan det var gympadags för Klara och knäträning för mig. Nu ligger Klara i sängen, Linus dricker välling och sedan är det dags att sova för honom med. Jag har hunnit jobba lite ikväll oxå, och snart är det kväll på Riktigt! Igår kväll red jag - jag kunde fortfarande inte rida lätt. Men det gick hyfsat bra, men det var inte helt lätt med förvänd galopp på volt...

Imorgon är det jobbdag, och dags för lönesamtal. Jag hade visst fått ett papper att förbereda inför det och tänkte väl strunta i det när jag gick in på
Aftonbladet och läste att man absolut inte fick slarva med förberedelserna inför ett lönesamtal... Vi får väl se vilket jag gör. Det känns lite svårt att komma på massa saker som man har gjort nu när man mest har varit Mamma... Att bedöma sin yrkesskicklighet när man mest har varit hemma - och knappt kan koncentrera sig på något mer än korta sekvenser, så många ansvarsområden har jag ju inte heller haft om man inte ser till mina egna barn, tvätten och hemmet, och att bedöma min samverkan och samarbetsförmågan känns inte heller helt enkelt...

Stort grattis till 2åriga Elin och 34åriga Frida!

Kommentarer
Postat av: Helen

Elin tackar för uppvaktningen! Hon har varit hemma med morfar idag så gissa om vi hade en nöjd födelsedagstjej. Tack igen för att du påminde mig om Grey. Det livade upp min onsdag. kram Helen

2007-03-15 @ 21:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback