11/3; tisdag

Kroppens förfall börjar efter 31?
Förra veckan sprang jag på hundkursen - jag sträckte mig i låret. Har känt det till och från. Ikväll var jag på klubben och skulle peta till Keno i baken när han drog i kopplet, men sparkade till vagnen istället... Och det slet till i låret. Brände. Jag kunde knappt lyfta benet. Muskelbristning?! Ibland straffar synden sig själv...När jag skulle hoppa in i bilen fick Anders lyfta in benet... Suck!

Kenzo var i alla fall duktig ikväll.

Det är snart dags för en kopp te och tårtbiten som blev över igår.

Imorgon är det studiedag. Jag vet dock inte om Limpan hade lite feber ikväll. Han är snorig.

Återigen ett tack till alla gulliga människor runt omkring mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback