16/3; födesedagsvecka

Den här veckan är den mesta födelsedagsveckan!

Bianca och jag den 10:e, Erika (min kollega) fick en
dotter och Eric fyller år den 13:e, Humpe den 14:e och Elin och Frida den 15:e - grattis till oss allihopa!

Den här helgen inleddes med att Anne, Olof och barnen åt taccos hos oss. Sedan var det sök - barnen var hos morfar och både Anders och jag var i skogen. En ny, trevlig ruta! Korvgrillning och lite sol! Kan knappt bli bättre - dessutom gick Kenzo som en liten rem! Riktigt duktig! Sedan var det simskola för Klara - Linus och jag badade och Anders spelade innbandymatch, och efter det anslöt han sig till den badande familjen. Kvällen avslutades på Mandelvägen hos Helen och Ulf, vi tittade såklart på Melle. Charlotte vann. Idag har vi varit ute på förmiddagen - Klarade testade sin nya elmoped, vi räfsade, fikade med granarna, körde lite rapport med hundarna, tränade lite lydnad - nu är Keno halt... Vi åkte till Skopunkten och fortsatte till Caroline och Jesper i Åryd - där vi intog god fika. Sedan lämnade vi Anders på innebandyn och jag åkte hem och lagade pannkakor till barnen, och nu ligger de i sina sängar. Jag varvar ner. En helg med massa upptåg går mot sitt slut. Jag känner mig lite varvad. Det är roligt att hinna med att träffa några av sina vänner - men så mycket till vila har det inte blivit den här helgen. Det går i ett.

Hoppas att ni har haft en skön helg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback