17/3; Vendelas födelsedag

Grattis Vendela.

Hundarna har ont. Kenzo är halt fram. Hiho är stel. De har varit med på jobbet - Kenzo var väldigt halt i går käll, men var bättre på morgonen, nu är han sämre igen. Hiho är mest stel när han ska hoppa in i bilen. Men oj vad duktiga och trevliga de är mot eleverna. Lyssnar bra, och agerar perfekt! Men det är så tråkigt Keno blir halt till och från. Riktigt halt. Det ser ut att göra så ont, och de hittar inget direkt fel, "Handleden"...

Annars har det gått bra på jobbet idag. Tå lektioner - kemi och Hund. Ett utvecklingssamtal. Fixat prov och inlämningsuppgifter. Möte.

Ett bad med barnen har jag hunnit med, och nu ska jag natta K. L sover redan. Sedan är det Anna Phil.

Kram

Kommentarer
Postat av: Meta

Besök hos chiropraktor?? Lass diagnosticerade spondilos var "bara" sex låsningar i ryggen, lite surt att jag har pensionerat henne sen ett bra tag när det gick så lätt att åtgärda... Men jag har ju trott på veterinärerna som kollat henne! Ha de gott! Kram Meta

2008-03-19 @ 11:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback