19/3; snart lov

Det är snart påsklov - och det känns i hela kroppen. Det blir nog en del jobb - det brukar jag inte, men jag tror det behövs nu. Måste rätta och planera lite. Snart börjar de nationella proven.

Jag sov dåligt i natt. Drömde mycket. Kemiprov cirkulerade i huvet, jag drömde om Anders (vi hade inga barn) men han flyttade till Moheda till en liten lägenhet som jag inte fick bo "heltid" i, jag drömde om mamma - en varm dröm, en levande dröm, där hon fanns för mig, för oss. Det var så självklart, och så verkligt - och så smärtsamt verkligt när jag vakande...

Ikväll är det ridning. Anders ska spela innebandymatch - och eftersom pappa ska dansa, har vi bett gammelmormor passa barnen. Linus har nog hunnit gå och lägga sig då, och Klara följer nog med och tittar på innebandyn.

Kenzo ser bättre ut nu igen. Men vi får kanske ta och kolla honom, som du sa Meta...

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Meta

Ha en riktigt skön - och frisk! - påsk! Kram Meta

2008-03-20 @ 13:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback