12/10; söndagskväll

I mitt huvud ikväll...
Grattis Ola och Ulrika som fått en
son!
Boken hade varken Helen eller en tjuv tagit - den låg på Klaras rum!
Imorgon är det den 13:e - då är det 5 år sedan min älskade morfar dog. Minns dig och saknar dig! Godhjärtad, och alltid tid för alla.
Och boken - den låg på Klaras rum - det var varken en tjuv eller Helen!
Idag har jag städat, gått en runda, fått kaffe hos Eric och Sandra, och sedan fikat på god paj hos Anne och Olof, städat lite till, tränat lite med Stimma, gått en runda till, vattnat blommor, tvättat, diskat, rättat prov och skrivit omdömen... Och diskuterat städerska hos Anne och Olof - nu är det nog dags! Båda jobbar heltid, och hemmet blir städat, på ytan.
Och igår, tränade vi hundar, var med på tävlingsledarutbildningen och var provhundar, barnen var hos farmor och farfar hos kusinerna, och så shoppade K och jag. På kvällen bjöd vi grannarna på pizza.
När K vaknade igår hade hon allt med prickar i ansiktet. Idag ringde jag och konsulterade sjukvårdsrådgivningen - de trodde på en allergisk reaktion.
Imorgon väntar jobb, samtal, meandiparty...
Och ett stort grattis till HansÅ och Bus som klarade appellen idag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback