16/11; torsdag

Nu börjar jobbveckan ta slut... En hektisk vecka, där jag fick migränanfall i går eftermiddag, lyckades med hjälp ta mig till skåpet och få mig en tablett och lägga mig i vilorummet en stund.
I tisdags kväll var jag på genetiketikföreläsning. Det handlade om möjligheten att välja barn, och välja bort barn och egenskaper, och det handlade om kloning av människor samt gentester... En intressant föreläsning, men inte så mycket nytt. Jag fortsatte till klubben för att lägga en platsliggning med Stimma - det gick bra! Men så har jag fått reda på att jag blev bortlottad på årets sista möjlighet till spårtävling...
Igår stod det hoppning på schemat. Det gick bra.
Och idag var det tid för frissan och gympa med Klara.
Imorgon är det jobb. Jag har i stort sett avslutat samtalen för den här gången. Sedan ska K rida, och på kvällen är det dags för gocart och jobbfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback