19/10; söndagskväll

Imorgon har det gått ett år sedan jag gifte mig med Mannen I Mitt Liv. Det var en helt underbar kväll, med underbara vänner runtomkring oss. Och nu - ett år senare - tänker jag på att jag lever med den bästa - för mig. Någon som delar drömmar, förväntningar - någon som vet allt om mig, mer än vad jag själv vet ibland - och livet. Och igår blev jag överraskad... Han hade planerat med banvakter, floating, bowling, mat och bio!
Och det är inte bara han som har kommit ihåg vår dag - vi fick ett fint album av Reitmaiers med bilder från bröllopet, och Marianne och Tommy kom med fina blommor och när vi skulle gå och lägga oss igår hade Sandra och Eric ställt skumpa och ett presentkort vid sängen. Underbara människor!
Och i fredags körde jag gocart. Det var så roligt! Vann Bfinalen och sedan fick jag jag även köra Afinalen - och där kom jag inte sist. Det var en trevlig kväll.
Idag har det blivit lite hundträning - uppletande, som alla gjorde bra, lite lydnad och sedan har vi byggt ett vindskydd till i hundgården, städat och haft en skön dag hemma.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback