2 oktober; torsdag

Ikväll är det helg - eller nästan i alla fall. Vi har studiedag imorgon - skolmässa, men jag räknar med att kunna arbeta en massa med eget. Nu väntar ett gäng utvecklingssamtal, och utvärderingar, åtgärdsprogram som ska skrivas... Och så en massa prov som ska göras, och rättas. Planeringar som måste skrivas...
Ikväll har det varit gympa för Klara - och jag har visst lovat att hjälpa till lite, så det har jag gjort.
Kanske kikar jag på Grey ikväll. Det var ju ridning igår. Det gick bra - vi hade en tant som heter Kerstin. Roliga övningar - bland annat fram- och bakdelsvändningar, zicksack i galopp...
Tränat lite lydnad med Stimma - hon går riktigt fint nu. Har fått till inkallningen, och tränat en del tungapportering. I helgen väntar KM i spår lägre klass. Jag lägger ingen större möda på att få till framförgående, och läggande under gång. Det finns där - kanske inte 10-mässigt, men bra nog. I vilket fall - så blir det bra träning för oss flickor.
Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback