21/10; tisdag

Just nu sitter jag och dricker te. Har varit ute och sprungit en runda med hundarna. Andes har varit och tränat lydnad med Kenzo på klubben. Men jag blev bortlottad på årets sista tävling, så istället för att gå ut i regnet och träna kunde jag sitta inne och mysa med våra barn!
Vi har varit på utvecklingssamtal med vår älskade dotter idag - som helst, just nu, vill bli stor, och mamma till en dotter. Och så lärare. Identifierar hon sig med sin egen mamma?
Igår var Margareta här och bjöd på bröllopstårta. Jag stressade för att hinna med ett utvecklingssamtal och föräldramöte på Linus avdelning.
Snart är det höstlov - i hela kroppen!
Här kan ni lyssna på min gamla kollega - jätteduktig!

Kommentarer
Postat av: Linda O

Hej Lisa! Vill egentligen bara säga hej och att jag saknar dig. Livet har varit tufft ett tag men börjar få lite ordning nu och jag längtar efter att träffas. Stor kram och hälsa familjen.

2008-10-22 @ 08:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback