28/10; tisdag

Idag dammsög jag, sedan åkte vi mot Nättraby och Lina med hennes söta flickor! Vi bjöds på hemlagade biffar, och klyftpotatis samt björnbärspaj - tack för en trevlig dag! På vägen hem stannade vi i Ingelstad på Villevallabutiken - vi inhandlade varsin möss till barnen. De har haft den sedan dess, Klara sitter just nu och pärlar med den på sig, och Linus hade den på sig när han gick och la sig! När vi kom hem sprang jag en runda med Stimma, medan Anders och barnen åt, när jag kom hem, åkte Anders iväg till klubben för att träna Kenzo. Nu tittar K och jag på Packat och klart som handlar om Thailand. Imorgon fortätter höstlovsäventyret - men påhälsning av Lova på förmiddagen, och sedan kommer Owessons framåt eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback