29/10; onsdag förmiddag - inlåst

Har gått en runda med hundarna. Fikat. Lova var sjuk, så Agnes är här. K och Agnes var på K:s rum, jag gick på toa, och Linus drog ut handtaget utifrån, och mitt går inte att sätta i inifrån. Vi har vänt handtagen för att inte L ska kunna tvätta sig i toastolen eller spola ner en rulle papper eller något annat spännande, men inte sett till så att handtagen sitter fast... För sent inser jag att han tar ut handtaget och inte kan sätta i det igen. Jag börjar skrika för att få K:s uppmärksamhet - men de hör inte eftersom de är på K:s rum och spelar musik. Jag skriker, till en början mindre hysteriskt, och efter en stund mer hysteriskt. Inte rädd, men så tråkigt att sitta där. Jag försöker få L att gå upp och säga till K, men de hör inte honom heller. Men tillslut går han upp och tillsammans får vi deras uppmärksamhet. De letar upp handtaget och lyckas öppna dörren. Då har jag väl suttit där ungefär en halvtimme... Tur att K var hemma! Älskade K!
Nu ska jag nog städa toaletter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback