Test

Gör ett personlighetstest.

Mitt resultat:
Din personlighetstyp: Bestämda och uppriktiga. Födda ledare. Utomordentlig förmåga att förstå övergripande organisatoriska problem och finna hållbara lösningar. Intelligenta och allmänbildade, ofta mycket bra talare. Värderar kunskap och kompetens och har inget överseende med ineffektivitet eller dåligt organiserad verksamhet. Karriärer som skulle kunna passa dig: Företagsledare, VD:ar, organisationsgrundare, affärsföreståndare, chefer, entreprenörer, domare, advokater, jurister, datakonsulter, universitetslärare, politiker, kreditrådgivare, fackrepresentanter, marknadschefer, banktjänstemän, systemanalytiker, forskare.

Sant?
Jag kan hålla med om att jag ogillar oefftivitet, och att jag säkert uppfattas som en ledare i många sammanhang. En talare får man nog säga att jag är... Me frågorna var svåra, och jag var många ånger tveksam hur jag sklle svara.

Gör det du oxå!

Nu sitter jag hemma - Linus har lagt sig och Anders är hos en kompis och spelar tvspel, K och jag tittar på TV. Vi har bjudit Mariane, pappa och gammelmormor på middag. Och sedan tog de hem Malte och Hedda.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna I

Kul test ! här kom mitt "provsvar" ganska skrämmande hur "rätt" jag tycker det blev !



Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.



Karriärer som skulle kunna passa dig:



Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.



2008-10-27 @ 08:07:53
Postat av: Veronica

Mitt provsvar

Din personlighetstyp:



Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.



Karriärer som skulle kunna passa dig:



Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.





Tyckte det stämde jättebra!

2008-10-27 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback