21/4; tisdag

Den akuta smärtan i knät är inte lika jobbig längre. Det smäller och låser sig fortfarande varje gång jag försöker räta benet - alltså i varje steg om jag inte går med böjt ben. Men det är mer ett obehag idag än smärta. Men det var varken läge för en springtur eller något vidare träningspass med S ikväll. Det blev ett uppletande, och ett kryp, skall och hopp. Lite plockade här hemma, imorgon är det meningen att städerskan ska komma igen. Matlaging.
Tisdagar är en dålig dag på jobbet. För många lektioner, och den slutar med ett långt elevens val matte - som ingen elev som har valt det vill ha. Enligt mig så meningslöst att välja ett elevens val som man inte vill ha... Jag har verkligen försökt att engagera dem, få dem att vilja, lära mer, individuellt, i grupp... de vill inte... jag vill inte längre... Men nu sitter vi och surfar, äter popcorn, dricker te...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Popcorn och te- intressant kombo! kram, kram

2009-04-21 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback