Påsklovet är slut

Om ni vill se alla bilder får ni klicka på "april" i marginalen. Som ni ser på bilderna har vi haft ett superbra påsklov. Jag har hunnit städa, kamma hundar, tävla, träna, vara på teater, städa ladan (ja, det var förståss mest Anders), umgås med vänner, fika, gå promenader - njuta.

Jag har fått besked om ett liv som gror, och jag hoppas att allt går bra den här gången. Jag har fått besked om att ett liv kommer slockna, alldeles för tidigt - hon blev sjuk, fick beked om obotlig cancer och har troligtvis kort tid kvar att leva. Hopp och förtvilan. Liv och död. Glädje och sorg.

Imogon är det jobb. Jag kan inte fokusera tankarna på jobet, ännu. Det kommer ordna sig... Hoppas att ni har haft sköna dagar och en glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback