21/1 onsdag

Bara en snabb uppdatering. Farmor oc K bakar. Linus leker krypande bebbe, medan Anders och farfar är ute med doggsen. Idag var L och jag hos örondoktorn. Det konstaterades snabbt att han har vätska i båda öronen, och kanske kan det vara en anledning till att han är sen med talet, och kanske inte hör så bra?! I vilket fall kommer han relativt snabbt att få plaströr inopererade. Vad vi vet har han aldrig haft en öroninflammation. Han tyckte inte att det var någon mening med någon ny hörseltest idag. Den ska göras efter rören. Dessutom tyckte att en barnläkare eventuellt skulle bedöma honom, eftersom han ansåg att Linus är sen i utvecklingen. Men det skulle vänta till efter rören oxå - vem vet, kanske löser sig en del om han börjar höra! Hoppas!
Sedan satt jag på ett ineffektivt möte. Samma saker diskuterades, som alltid. Sånt som vi inte kan påverka, sånt som vi redan har bestämt, eller som vi redan jobbar med. Frustrerande. Jag fick en tråkig kommentar från en kollega (ja Helen du vet vem...!), som sedan bad om ursäkt och kramade om mig. Imorgon har jag lovat att ha två extra lektioner...
Snart är det riddags för mig. Kan behöva rensa hjärnan, slappna av, koncentrera mig - ägna mig åt mig själv...
Stort tack till farmor och farfar som har passat bar idag, skjutsat och fixat mat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jepp- jag vet precis! Stor kram och tack för senast.

2009-01-21 @ 20:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback