31/1; Tildas födelsedag

Idag fyller Tilda ett år. Vårt lilla gudbarn. Men storasyster Tova har magsjuka - så det blir inget kalasande idag.
Just nu sitter vi och tittar på ett program om Libanons krig 2006. Kanske får vi se en glimt av Bilal, som fick fly med båt från landet den sommaren - sommaren mamma dog.
Jag och barnen har varit ute och cyklade. Vi hade med oss Stimma och åkte till Pappa och Marianne.
På förmiddagen var jag och tränade med hundarna. Sök med Kenzo - det gick riktigt bra. Snabb. Bra skall. Fina skick. Ett litet spår med Stimma, som också gick bra. Sedan körde jag ett uppletande utan större problem. Åke bjöd på tårta - för att ha har tränat med gruppen ett år!
I går kväll var vi på farsdagshockey - Lakers mot Troja ett derby, som fick avgöras med straffar, där Troja tillslut vann. Anders kunde följa med han var mycket bättre igår, även om han fortfarande inte är helt kry. Min spicialmedicn - nä, inte sex - utan en blandning av alvedon och ipren fick febern att ge vika i torsdags, och han kunde ta av sig dunjackan för minustrettiograderskyla och krypa ut från filten.
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback