5/1; måndag

En liten uppdatering av våra liv.
Ridning för K och skridskor i fredags.
Lördagen var farmor och farfar här tillsammans med Anna och barnen. Jag tränade sök, spår och uppletande, och Andes röjde vid sjön tillsammans med grannen. Och barnen åkte lite skridskor och lekte.
Ute har det varit underbara vinterdagar igår var Eric och Sandra här och åkte skridskor, grillade, bastade (i vår bastu för första gången sedan vi flyttade hit) vi rullade oss i snön och avrundade sedan med xboxspel.
Idag blev det skridskor med Owesson och grannarna, Erik och Ulf grillning och fika.
Nu ska vi titta på sportens årskrönika, dricka glögg och njuta av näst sista juldagsledigheten. Anders jobbade halvdag idag.
Hundarna har fått långa skridskorrudor på isen. De är härligt att se dem springa.
I helgen ska jag åka på kurs med Stimma. Sofie Åkeberg som jag har tränat en vecka för på halmstadlägret för några år sedan har flyttat till Småland och ska ha kurs. Inte för att jag känner att vi har jättemycket som vi inte kan lösa själva. Men de ska bli kul att få fokusera på träning en hel helg.
Sköna dagar - med sol, uteaktiviteter och goda vänner! Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback