8/9; tisdag

Idag har jag hunnit massor! Spårat (la ett spår med tre apporter, fick ett bakspår direkt när spåret gick åt höger - men hon vände spontant. Gjorde ett nytt påsläpp, och sedan ytterligare ett som gick perfekt. Det sista påsläppet gick åt vänster och det gick också bra). Jobbat (pratade med den "tråkiga klassen". Jag tror att jag fick fram mitt budskap om att man inte alltid är medveten om sina handlingar och hur man påverkar andra med sina beteenden. Visade betygskriterierna på nytt. Pratade med dem om hur jag och andra lärare upplever det. De fick säga hur de känner och hur de vill ha det. Jag avslutade med att jag tror på dem och att jag tror att det komemr bli bra. Resten av lektionen flöt bra. De jobbade bra. Diskutera med varandra och arbetade koncentrerat.) Gått runda. Ridit. Tack till farmor och farfar som hjälpte till med barnen och bakade goda bullar. Nu är min kropp trött - jag kommer somna lagom till A kommer hem från Oslo...
Jag pratade precis med Mia - de kunde inte hitta något diskbråck på hunden. Och nu hoppas vi att det blir bättre - hon tyckte att Doris var lite piggare idag. Det är inte roligt när hundarna inte mår bra. Men nu hoppas vi att det bara blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback