22/1; fredag

Hemma! Efter en underbar resa. Jag inser ständigt vilken underbar familj jag har. De överträffar sig själva. Vi har kul ihop. Barnen gillade den stora fina poolen så det blev mycket poolbad, men även turer till stränder. Och så var dt roliga aktiviteter vid poolen - vattengympa, polo, pingis... En del shopping. Och så ett par läkarbesök. Jag skadade foten - om det var en lionfish som läkaren gav mig sprutor mot eller något annat vet jag inte. Men det gjorde fruktansvärt ont och den svullnade en hel del. Linus fick ont i öronen - men läkaren konstaterade att det inte var öroninflammation i alla fall, men han fick i alla fall antibiotika. Och vi kunde flyga hem. Resan gick jättebra. Hoppas att ni har haft det bra hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback