10/10; måndag

Anders är i Köpenhamn. Jag har gått omkull. Hemma. Ikväll. I vardagsrummet. Jag kan inte säga varför. Men jag vet att jag slog mig - i typ hela kroppen. Föll handlöst. Jag vet inte om jag halkade eller om jag blev yr. Vet bara att jag låg på golvet. Med två förvånade barn, som blev rädda och undrade om de skulle ringa grannen. Jag låg kvar en stund och reste mig sedan sakta. Glad att jag inte höll Sigge i famnen. Saken är den att jag trillade förra veckan också - påväg till dagis med Linus.
Det har varit en späckad dag - efter en späckad helg. helgen tillbringade först i stallet och sedan i bilen för en tripp till Stockholm och bebbemys. Hon var så söt, så liten. Sigge blev så stor. Han kändes inte som en bebis längre. Man får perspektiv och inser hur snabbt det går. Hur mycket som händer på fem månader. Idag har jag varit på utvecklingssamtal för Linus, BVC med Sigge (spruta och invägning: 8500g och 70cm), lagning av Linus glasögon och liten stadsrunda. I eftermiddag har vi varit hos Helen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback