16/10; söndag

Vilken dag! Den har gått i hästarnas och tennisens tecken. Jag började med ridning, stallfix och staketbyggnad samt sadelvård redan vid halv 9, sedan kom ag hem vid 3, då åkte Anders och spelade tennis. När han kom hem vid 4 åkte jag och Linus för att hjälpa till med att ta hem två unghästar från bete. När vi kom hem åt vi, och sedan åkte Anders på tennisträning och jag sitter nu framför hästhoppning på TV.
Även gårdagen tillbringades mest i stallet. Först med ridning för Klara, sedan red jag. Imorgon börjar en ny vecka - den inleds med ridning. Kerstin har lovat att passa Sigge. Sigge har för övrigt fått en liten tand i underkäken upptäckte jag idag. Han kan sitta en kort stund utan stöd och han kan ge en go, blöt puss när man ber honom! Linus sov hos farmor och farfar natten till lördag. Och Klara har haft fotbollsavslutning idag. En bra helg. Fint väder. Aktivt liv. Det enda man skulle kunna önska sig lite mer av är mer tid för att träffa sin älskade man. Imorgon börjar han sin vecka med en tur och retur till Stockholm för kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback