2/10; söndag

Ännu ett söndagsinlägg. Då är det lugn i stugan. Bara ett och annat blipp från Wordfeud och lite prassel från godispapper... Barnen har lagt sig och Anders spelar tennis. Dagarna går fort! Ridturer. Härligt höstväder. Bilstädning. Stallfika. Barnens aktiviteter - tennisträningar, fotbollsträningar, idrottsskola. Lappning. Lagning. 5 1/2 årskontroll för Linus - han gjorde som de bad, ritade, klippte, hoppade på ett ben och fick en spruta. Besök hos Linda och barnen. Habiliteringsbesök med Linus. Ett Ullaredsbesök med Helen. Och igår kväll hade vi besök av Sandra och Eric. Ikväll tog jag ett bad med Sigge när de andra seplade tennis. han älskar det. Han har stulit mitt hjärta. Han är så stadig. Han står på sina knubbiga ben, han ålar snabbt och försöker krypa. han sitter nästan och äter mat och gröt - snart är jag inte oumbärlig längre. Nu är godisen slut. Nu är det dags för mig att krypa ner också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback