21/10; fredag

En dålig start på min mammalediga dag - tidig morgon 8i och för sig somnade Liten om, men min man steg upp och gick tidigt till jobbet), kiss på golvet (varför är det så svårt att trycka ner snorren i toastolen?), en sönderslagen skål (en dammsugning innan klockan 9... idag oxå...)... Fick mig nästan att längta bort från livet som mammamledig... Linus, Sigge och jag åkte till jobbet en stund - typ 98% (2 % sa ingenting alls) berättade hur trötta de var... och efter cirka en halvtimme så var jag helt övertygad om hur bra jag har det, att jag inte vill vara någonannanstans än hemma - med mina fina barn! Och i eftermiddag tar sig Anders hem lite tidigare, jag får en ridtur - och sedan åker vi till Helen och Ulf. Inleder helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback