26/10; onsdag

Steg upp tidigt - mörkt. Jag kom inte håg när jag behövde stiga upp i mörker. Jag steg upp för att vara uppe när Grävmaskinen skulle komma. Men han har fortfarande inte kommit...
Jennie och jag red en runda, medan farmor och farfar passade killarna. Tack för det - dessutom hade frysen blivit avfrostad och ett par lådor julstädade. Jag har sagt det förr - men jag är väldigt tacksam för trevliga ridturer på fina hästar med goa människor i sällskap - till min familj och släkt och vänner som ställer upp så att Lisa kan få lisa för själen.
Linus och jag gick en runda till gammelmormor. Och sedan skulle jag läsa en bok för honom - men var så trött så att ögonen trillade igen flera gånger per sida - och Linus utbrast gång på gång "nu glömmer du läsa mamma"...
Dammsugaren har fått ta sig en runda, Linus och jag har spelat hockyspel, lunchat och när Klara kom hem blev det mellanmål innan hon gav sig iväg igen... Ekorrhjulet snurrar - men idag springer jag åt samma håll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback